Ulricehamn nästa!

Ja, då var det dags för agilitytävling igen! denna månaden har vi tävling varje helg, vilket är kanon! :) imorgon bli det fyra tävlingar sammanlagt, 2 i hopp och 2 i agilityklassen. Precis som förra veckan, i Halmstad. Vi åker iväg tidigt imorgon så jag kan inte sitta här länge till.. men imorgon kommer jag säkert ha mycket att skriva i bloggen, vilket jag brukar ha då jag vart på agilitytävlingar ;)

Här har vi då en bild på Spicy. Synd att inte själva Spicy blev lite skarpare.. men jag tycker bilden är gullig ändå ;)


Ha det bra, så hörs vi i bloggen imorgon! :)

Ps. Tack så jättemycket för alla kommentarer, hinner tyvärr inte svara nu.. det får bli imorgon istället! Kram! Ds.



Kommentarer
Hannah :)

Juste ja! :) Imorgon är det agilitytävling för dig & Spicy! Wiiie! Det kommer gå så bra - som vanligt! ;D <3 Håller tummar, tassar & klor här hemma för er! <3



Gud vad roligt det låter - tävlingar varje helg nu i Maj! :D Låter ju superkul, kan inte vänta tills jag & Cayenne ska börja tävla. Men just nu tränar vi knappt agility någonting med honom - eftersom jag bröt benet mitt när alla agilitykurser var förra året så missade jag typ ALLT. :'( Kunde ju inte gå eller springa på jättelänge efter att gipset var borta heller. :( Så nu går mamma med Cayenne, för det är ju synd om han ska få gå om kurserna bara för att jag har missat liksom. ;P

Och jag missade det nästan viktigaste - handlingen. Och det är ju väldigt viktigt att kunna det, så ja. Mamma går med Cayenne nu (det var även hon som gick när jag bröt benet). :)

Men vet du vad skojj? Jag ska börja med Cinnamon nu, det är bra tycker jag. För då får jag ju börja om från grunden att lära mig också, medans Cinnamon också lär sig. (Y)

Hehe, var egentligen tänkt att jag skulle gå med Cayenne nu när kursen började i April, men som sagt - Mamma fick göra det istället. :)



Wiiie. Älskar att läsa dina bloggar & kolla på dina alltid underbara bilder, så ska bli jättekul imorgon & läsa dina bloggar, eftersom du säkert har mycket att skriva efter agilitytävlingen. Lycka till igen! :D





Finfin bild bästa bästis! :D Spicy blev ju visst skarp på denna bild tycker jag! (Y) <3 Hon ser så söt ut när hon springer (såklart annars också). Sötaste Spicy! <3



Sov gott! :D Vi hörs imorgon bästa bästis. Puss, löööw jou mest! <3



Ps. Ännu en gång - gud vad bra att du blev så nöjd över denna blogg jag gjort till dig! :D Den är du värd! :) Puss igen. Ds.

2009-05-09 @ 00:10:09
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Ullis

LYCKA TILL! VI HÅLLER TUMMARNA!

kram:D

2009-05-09 @ 09:24:55
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah :)

Naaw, tusen tack för de snääälla kommentarerna du skriver till mig! :D

Ja, håller helt med dig, det är svårt med copyrightskyddning. :/ Jag kommer nog också ha som du hade tänkt också, -copyrightskyddning på vissa bilder, & vissa inte. :) Om jag tar någon bild jag absolut älskar eller så, så kommer jag nog copyskydda den. ;) <3 Hihi.



Har ni haft regn, sol & blåst idag? :O

Vi har haft sol & blåst, men inget regn än så länge. Skönt! :D

Ja, det var så härligt med en långpromenad! :)



Ska bli spännande att läsa det du skriver i bloggen om agilitytävlingen sen! :D GRATTIS till uppflyttningen i klass två också, ännu en gång! Ni är bäst! :D



Naaw, älskar din blogg också. Du skriver så bra & dina bilder är helt fantastiska bästa bästis!



Puss, loooove you mest! <3

2009-05-09 @ 23:40:26
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah :)

Hehe, nu ska jag svara på gästboksinlägget du skrev också. :) Glömde det innan. (A)



Ja, längtar tills Cayenne & jag ska börja tävla. :) Vi får se om jag ska tävla med Cinnamon också, men jag tror det. Han är redan så duktig på agility fast vi inte har tränat så mycket & älskar att gå i tunneln & hoppa (så mycket mer har han inte provat på ännu) så jag tror det kan bli en riktig agilityhund av honom också. :D På måndag börjar kursen för honom & mig, wiiie!



JAA! Tänk om vi kunde åka på någon tävling tillsammans, gud vad roligt det skulle vara! :) Någongång går det säkert! :D Håller tummarna för det du! :)



Ja, det var en sådan otur att jag bröt benet mitt i agilitysäsongen... Eller ja, överhuvudtaget då. ;)

Handling är nog det viktigaste ja, för man måste ju kunna styra sin hund rätt så den gör rätt, det är ju hela grunden bakom allt & just det missade jag. Haha, otur igen... :P

Jag är oturen själv, typ för jag har haft så många tillfällen att bryta benet i mitt liv när jag var mindre (galen unge är det ända jag kan säga om mig själv när jag var liten, jag har: -rullat ner från ett berg, cyklat ner genom en brant backe ner i en lekpark i full fart, klättrat lika högt i ett träd som motsvarar 4:e våningen (haha, var i samma höjd som pappa när han skulle ropa in mig & vi bor ju på 4:e våningen), gjort kullebyttor ner från berg... Det var bara liiiite jag nämnde där nu, så du vet haha!) så ramlar jag in i en trotoarkant NU liksom... ;D Haha!



Hihi, man är så van att skriva sin gamla adress när man precis bytt. ;) Gör inget att du råkade skriva din gamla adress. Det gjorde jag också i början tror jag. :P Hihi!



Ska bli jättekul att läsa bloggen du håller på med nu, om agilitytävlingen! :D



Ha det bäst du med! PUSS, älskar dig! <3

2009-05-09 @ 23:52:52
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0