Sent inlägg idag också..

Ja, det blev ju tyvärr ett sent inlägg idag också :P men idag har jag inte vart hemma mycket alls. Efter skolan åkte jag och mamma in till stan för o shoppa lite, jag letade nämligen efter en klänning till skoavslutningen, ville helst ha en vit, vilket jag också hittade! så nu är det färdigt, nu behöver jag inte tänka på det mer, härligt ;)
Efter vi kikat lite inne i stan så åkte vi till mammas kompis, Liselott :) efter den jättegoda fikan som de bjöd på gick vi ut för att träna hundarna, (jajamen, Spicy var med, men hon fick naturligtvis inte sitta i bilden då jag och mamma gick i stan, det var ju så varmt då, så vi lämnade henne hos min bror Niclas, så nära o bra) det blev både träning på agility & utställning, superskoj! :D Spicy var jätteduktig! måste säga att jag blev förvånad, att hon gick så bra ändå :) Bamse & Teddy gick det också jättebra för, så duktiga!

Det har verkligen vart en lyckad dag & vädret har vart underbart, tror det ska bli så i helgen också! :D

Ha nu en riktigt bra helg, ska ni hitta på något skoj? :)



Kommentarer
Emelie

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ha vaknat. ;) Men igår däremot så tog min kusin studenten, jäkligt trött om man säjer så efter festen. Var såklart även i skolan och hade SO prov (muntligt). Vilket gick väldigt bra. Jag behövde inte ens göra klart provet sade lärararen efter fem minuter. XD

Haha, så det kan bli. ^^



Nu i helgen hoppas jag kunna åka upp till klubben med Viggo. (Ronja får juh inte följa med pga. att hon löper), och imorgon kommer jag förhoppningsvis vara fotograf för en hästtävling.

Kram

2009-05-30 @ 08:40:59
URL: http://www.hundliv.webb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0