Från molningt, till soligt? :)

Hejhej!
Efter att det var mulet och regnat nästan hela dagen så börjar det faktiskt klarna upp här, härligt! :)
Var ute och fotograferade innan så nu har jag lite nya bilder att lägga in i alla fall ;) så ja, vad tycker ni det är väl lika bra att jag lägger in dom direkt? ;D




Haha! men ser man på Spicy kan "rulla" tungan ;O




En liten smutsgris men lika söt ändå ;) <3















Ja, det var några av dagens bilder dé, hoppas ni gillar dom :)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på talang hade jag tänkt och innan jag går så får jag ju inte glömma att önska er en riktigt trevlig helg :)



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Härligt att det började klarna upp, när det är moln & mulet är det så tråk! x) Sol ska dé va! :D



Gud vilka fina bilder, som alltid! Haha, Spicy kan "rulla" tungan! :D Gud vilken söt bild! Du är rolig du! ;) Superfina droppbilder också, speciellt den sista - det speglar sig liksom. Det är så roligt att fota droppar tycker jag. Själv fotograferade jag massor med droppar i stugan med vänt objektiv, har ju inte nått macro ännu så jag vänder på objektivet så blir det ett litet fusk-macro! ;D haha. Tyckte bilderna blev coola faktiskt, kanske lägger ut dom i bloggen efter bloggpausen! ;D



Ännu en gång; superfina bilder! <3

2009-06-08 @ 18:52:17
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0