Första doppet!

Äntligen har jag tagit mitt första dopp! (i havet, som ni säkert förstår, haha! ;) )
Jag & Amanda var nere och badade. :D Kallt var det, men trodde faktiskt att det skulle vara kallare, helt ärligt ;)
Vi hade med oss lite fika ner till stranden och hade jättetrevligt ;) åh, jag älskar verkligen sommaren! har längtat efter att kunna sitta vid stranden och bara njuta :)


 En bild jag tog någon gång förra året. Är inte helt säker om den är tagen med kompaktkameran eller mobilkameran. Jag tror att jag tog denna bild med min mobilkamera.

Vad har ni hittat på idag då, gott folk? :)

Hoppas ni har haft en bra dag & helg. Hej!



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Gud vad skoj att du tagit ditt första dopp i havet nu! :) Hade också tänkt ta mitt första dopp, inte i havet då. ;) Men det blev inte av, det var inte så fint väder så jag ville inte bada då. ;D Haha. Jag älskar också sommaren! :) Så underbar är den! Jättefin bild också, man kan tro att den är tagen med systemkameran, finfin! :P Idag har jag inte hittat på så mycket, vi var ju i stugan så har mest busat med hundarna där & sen nu när vi kom hem duschade jag & nu sitter jag vid datan, inte så mycket mera har hänt faktiskt. Själver? (:



Sv: Åh, tack så mycket! :D Vad glad jag blir att du tycker det, tack! :) Just nu är det soligt här också. :D Roligt att det är det hos er med! :D Hoppas du också har haft en riktigt bra dag. Puss.

2009-06-21 @ 19:56:46
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Emelie

Åhhhh... Själv ska jag nog bada imorgon i havet <3

Idag har vi inte så mycket mer planer. Jag har knappt sovit något på snart 2 dygn xD Så just nu är allt jag kan tänka på: SOVA!

Vad har ni tänkt göra imorgon? :)

Kram

2009-06-21 @ 20:35:08
URL: http://www.hundliv.webb.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Sv: Hihi, ja förra året var badade vi två ju i Maj... ;) Fast du kanske t.om badade innan det? (: Förra året var det suuupervarmt, saknar faktiskt värmen.

Så lite så! <3 Nej, skulle absolut inte vara fel om solen stannade ett tag till inte! ;) Kom gärna in på msn om du vill. Puss, ha de bäst. <3

2009-06-21 @ 20:39:24
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0