En månad har gått ...

... sen jag började blogga här och som sagt så fick jag denna bloggen av Hannah, tack så jättemycket! blev så himla glad över denna fina present :) <3

Innan jag bytte till blogg.se så bloggade jag på nogg.se, några vet säkert att jag hade en hemsida där, nogg.se/spicy den finns ju kvar fortfarande bara att jag inte är aktiv på den längre.

Jag hoppas att ni trivs här inne och gillar mina bloggar :) 
Finns det kanske något jag kan göra bättre, skriva mer om något eller skriva mindre om något, ja tycker ni jag ska ändra på något helt enkelt? säg det isåfall så skulle jag bli glad ;)



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Grattis bloggen till 1 månad! ;) haha! <3 Vad kul att du blev glad över bloggen i present. <3 Den är du värd ju! :D

Här inne trivs jag jättebra bland alla dina superfina bilder & allt! :) Jag tycker inte du ska ändra på någonting faktiskt, tycker du gör allt helt KANON du! - lagom text & mycket bilder, vilket jag gillar! ;D Älskar dina bloggar & bilder, fast det vet du ju redan! <3 Du är BÄST! Puss. <3

2009-06-08 @ 18:35:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0