En liten bilderblogg

Hade tänkt att bjuda på några utav alla de bilder jag tog igår under midsommar, en underbar dag var det igår! :) ända gången det regnade igår var någon gång sent på kvällen, fast det regnade nästan inte, det bara duggade lite, så jag måste ju säga att vädret var bra, solen var framme ganska så ofta i alla fall :)

Men nu ska jag inte fottsätta babbla, nu ska ni få se bilderna som jag hade tänkt o visa ;)


Var som sagt nere vid stranden och firade lite där :D


Spicy fick också följa med mig och Alice ner till midsommarstången :)



Vi var nere vid stranden på kvällen också och självklart var kameran med mig då också ;)




Det ser väldigt mörkt ut på bilden, men så mörkt var det inte när vi var där..




Underbara Vixxie :) <3 Kristins (min kompis) hund.

Ja, det var några bilder från dagen igår.
Det var verkligen en toppen dag igår, med en massa god mat och fika :) Hoppas ni också hade en bra dag igår!

Nu ska jag ut i det fina vädret och sen ska vi nog grilla. Wie! ;D

Ha en fortsatt bra dag allihopa!
Kram kram


Kommentarer
Emelie

Såg ut som ni hade en jätte trevlig dag! :)

Kram

2009-06-20 @ 19:42:50
URL: http://www.hundliv.webb.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Vad skönt att det inte regnade hos er! ;) Här regnade det & haglade det nästan hela midsommaraftonen! ;( Jättehärliga bilder också, säger som Emelie; Såg ut som ni hade en jätte trevlig dag. :D Gott med grillat också, det åt vi också! ;)

Puss.

2009-06-21 @ 15:36:46
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0