Ännu en bilderblogg :)

Hejhej!
Jag hade tänkt att bjuda på ännu en bilderblogg idag :) kameran har vart med mig nästan hela dagen idag. Jag var bl.a nere vid stranden innan med Spicy och tog en hel del kort där sen har jag tagit en massa kort i trädgården :)

Jag har väl egentligen inte så mycket mer o säga just nu så här kommer bilderna..








Trebent vovve? ;)



Det var några bilder från stranden, tog ju även bilder då vi inte var på stranden, så här kommer dom:








Millie <3





En glad vovve :D <3





Tog som sagt en massa bilder idag, detta var 14 bilder som jag visade nu.
Så ja, vad tycker ni om dom? hoppas ni gillar dom :)

Hade tänkt att avsluta bloggen snart, men innan jag gör det så tänkte jag fråga om det är någon som har hittat på något skoj idag? :)

Hoppas ni har haft en bra dag, det har vi! :)



Kommentarer
Lina

Jättemånga fina och härliga bilder!



Ha en fin sommar!

2009-06-21 @ 13:01:08
URL: http://www.stintanochzelda.webs.com
HANNAH - cayennepeppar.se

Åå så underbara bilder Sanna! :) Riktigt älskar dom ska du veta! :D Haha, ja Spican ser nästan trebent ut på den fjärde bilden! :) Första bilden var också superfin, our flower. (a) haha! ;D Fast alla bilder var superfina! ;) Haha, vad härlig Spicy ser ut på den sista bilden! :) Såå söt där alltså, älskar den bilden också! Jättefina som sagt, kan sitta här & kommentera hur länge som helst vad jag tycker om dina bilder, men tror jag ska ta & sluta nu. ;P Ska fortsätta kommentera dina bloggar & svara på dina kommentarer nu. ;) Hihi. Puss, love you. <3

2009-06-21 @ 15:41:14
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0