Tårta




mmh, ser det inte gott ut? ;) - en tårta mamma gjorde igår :)



Kommentarer
HANNAH - cayennepeppar.se

Oooh, den där tårtan såg ju hur god som helst ut! :O Nu läskar du mig, sluta! :D Nu vill jag ju också haaa! ;) Haha.



Sv: Åh, tack! :) Skoj att du gillade bilderna på Cinnamon så mycket! :D Glad jag blir bästaste du! <3



Varsågod. <3 Så lite så. :) Hihi, aa måste nog ha tur om jag ska hitta en nyckelpiga, tur som jag aldrig har. (A) Verkar inte finnas så mycket nyckelpigor här, för har bara sett 1-2 i år faktiskt. :O Aa, ska försöka se videoklippet nu. <3 Kanske fungerar. <3 Hoppas du får en underbar Söndag, ska ni hitta på något skoj?



Puss. ily

2009-07-19 @ 14:06:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0