Tiden går fort när man har roligt..

Tiden går verkligen fort när man har roligt, som ikväll då jag träffa Kristin, Alice & Amanda för att byta juklappar med varandra  

Vet ni vad.. jag glömde kameran (!) åh.. kameran är ju det första jag tänkter på att jag ska ta med när det är något sånt här, men ikväll så glömde jag den, tänkte väl för mycket på alla julklappar så jag inte skulle glömma dom antagligen.. (ibland är jag för glömsk alltså..) ;)


men i alla fall, tack för all god fika, för en underbar kväll och tack för alla fina paket tjejor! :)

Thihi ja, vi öppnade paketen idag, en dag innan julafton. Men det är ju roligare att öppna paketen då vi var tillsammans alla fyra :)


Bjuder på en söt och lite halv rolig bild på Spicy (visst ser hon lite rolig ut?) ;)
Färgerna i bilden blev tyvärr inte så bra plus att bilden ser lite brusig ut, (eller vad tycker ni?) men men..

Foto: Sanna W

Wiiie, nu är det verkligen inte länge kvar till julafton! tänk imorgon bitti då man vaknar och man vet att det är julafton, underbart!



Kommentarer
Hannah

Vad tråkigt att du glömde kameran, men sånt händer ju ibland.. :P Är också glömsk sådär. ;o XD



Får man fråga vad du fick? :)

Jättesöt bild på Spicy, tyckte inte alls den vart brusig! <3



NU ÄR DET OFFICIELLT JULAFTON så GOOOD JUUUL bästaste du! ♥ ♥ ♥ älskardig! <3



Pusss & sov så gott!

2009-12-24 @ 00:05:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah

Aaw tack! :) Skoj att du tyckte om julkortet jag gjort. ;) Hihi, jo jag gillade det nog men tyckte det blev lite plottrigt, fast de kanske bara är jag som tycker. Haha jag är ju lite petig sådär med saker jag gör själv. (a) <3



Okej, vad roligt att du fick så mycket! :D Lät ju som väldigt bra/roliga saker också. :) <3



Hihi, längtar också tills jag ska öppna din julklapp senare idag också! :D Wiiie! <3 Vad bra att bådas kom till julafton då! (Y)

Näe, nu måste jag allt ta & sova! Men vi hörs imorgon kanske?



GOOOD JUUUUL igen! Julkram!

2009-12-24 @ 00:48:55
URL: http://www.Cayennepeppar.se
I S A B E L L A

SVAR: Tack =D

Hihi ja, den var underbar.



Ha en god jul. <3

2009-12-24 @ 00:52:59
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0