Ny design!

Äntligen har den nya, mer juliga designen kommit upp, det var väl på tiden? ;) Fast kanske att det kan ske några ändringar innan jul, egentligen är det väl inte sådär jättestora förändringar förutom headern då, har ju inte ändrat bakgrunden någonting, utan bara den röda färgen (inte helt säker på om jag ska ha just den röda färgen, får se om jag ändrar till något annat, men har denna sålänge annars, tycker det duger i alla fall ;) ) och sen har vi ju då den ny header som Emelie har gjort till mig, tack ännu en gång, verkligen jättesnällt! tycker den är så himla fin, det måste ni väl ändå hålla med om? :)

Jag som tänkte visa en bild på den förra designen så ni fick se skillnaderna men så glömde jag såklart av det och sparade denna designen direkt, hade ju varit lite roligt om jag la in en bild från förra designen också, men tyvärr.. ni får nöja er med bara denna nya designen, och det går väl bra det också? ;)

Bjuder istället på ett litet kollage som jag tycker ser väldigt mysigt ut :)


Foto: Sanna W

Hoppas ni gillar den nya designen & framför allt den nya headern som Emelie gjort :)



Kommentarer
Emelie

Så kul att du blev nöjd med layouten! :) Får hålla med om att den blev fin. ;D

Kram på er!!

2009-12-13 @ 00:44:29
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah

Superfint! :) Riktigt julig header, blev ju jättebra. :)



Jättemysiga bilder också!

Hoppas du får en fin 3e advent & en fin lucia! <3 Hinner inte skriva så mycket mera just nu... ;D



Puss

2009-12-13 @ 11:23:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0