Julafton närmar sig med stormsteg!

Det är verkligen inte länge kvar till julafton nu, redan imorgon är den efterlängtade dagen här! :)
Granen står på sin plats och alla julklappar är köpta, men alla är inte inslagda ännu..

Här är 3 st paket som Kristin Alice & Amanda ska få (de ska alltså få ett var) men de har varsitt till litet paket som ligger o väntar på dom men som inte är med här på bilden. :) Vi brukar alltid träffas tidigt på julafton (har gjort det några år tillbaka) och byta julklappar med varandra, men i år blir det inte på julafton som vi kommer att göra det utan det blir istället dagen innan jul, idag alltså. Så klockan 20:00 har vi bestämmt att vi ska träffas hos Kristin och byta julklappar där. Spännande alltså! ;)

Foto: Sanna W

Nu ska jag fortsätta slå in lite paket :) Hej!



Kommentarer
Hannah

Ja, tänk att den efterlängtade dagen är här redan imorgon! :O Wiie! :D



Vad skoj! :) Vad fint du slagit in paketen! :D Så fint med "gammeldags" inslagning tycker jag, om du förstår hur jag menar. :) De där det står "god jul" på (glömt vad de heter, höhö) vill jag också göra. ;) Men vi glömmer alltid att köpa de, men nästa år så...! :D



Förresten!! :D Jag hämtade ut brevet nyss, & det var från dig! Tjohoooo! :D Men jag ska hålla mig tills imorgon med att öppna dem... ;)

Tack så jättemycket snällaste du, spännande de ska bli & öppna! :)



Puss, ily!! <3

2009-12-23 @ 18:15:51
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Hannah

Ja, visst är de härligt att gå upp tidigt & gå på långpromenad! :) Håller helt med dig! :D Naw, roligt att du gillar bilderna från promenaden så mycket, glad jag blir. :) Skoj & veta dina favoriter också. :D <3



Är helt säker på att jag kommer bli glad! :D Ska bli jätteskoj & öppna de imorgon. :o) Hihi, jag har ju glömt & ge dig vår nya adress, men du kan få den på msn sen eller så. ;) Fast eftersom vi nyss flyttat är det typ eftersändning eller nåt på de som skickas i vårat namn dit till den gamla adressen då så då får vi det ändå, vilket är bra. ;D <3



Hihi, jajamensan då har du fått mina julklappar också. :) Jag hade nämligen ingenting att skicka det i så pappa fixade själva kartongen & sen så skrev han adressen också. Jag hade först tänkt skriva det men så hade pappa redan gjort det, thihi. ;D Kanske inte gör så mycket.. (a) <3 Hoppas du gillar dem också, var så svårt & hitta något men håller tummarna du gillar dem i alla fall. :) <3



Måste slå in så nästa år - lite gammeldags. :D Faktiskt mysigare så tycker jag, speciellt med de där "god jul" då. :D Fast vi hittade inget sånt julpapper i år, sen glömde vi ju bort de där som de står God jul på då. :) Men det är många julafton framöver, så man har ju god tid på sig att hinna med det. ;)



Hoppas du får en underbar kväll & julafton imorgon! :D Ha det bäst du med sötis!

Pussss!

2009-12-23 @ 19:31:31
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Lea

Här ser jag någon som vet hur man slår in paket. Otroligt fint också! Skulle jag våga mig på det där så slutar det med att jag får tejpa igen alla hål i pappret... :o)



Vad skönt att allt är i sin ordning inför morgondagen. Här har allt varit klart sedan länge, har nämligen inte tagit på mig det minsta ansvar. Enklast så, julen är ingen favorit hos mig. Men i år får jag ju fira den med Leo så det ska bli lite kul trots allt :o)



GOD JUL! Hoppas du får en varm och mysig jul med allt man kan önska sig. Kram Leo & Lea

2009-12-23 @ 22:30:22
URL: http://leos.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0