Det fortsätter att snöa *

Det är ju helt underbart! snön fortsätter att falla ner från himlen och vi börjar få ett riktigt vinterland här nu ju ;)
Det skulle inte vara fel om detta håller sig till jul, för en vit jul är verkligen något som jag vill ha!

Efter att jag hade gått promenaden med Spicy & Millie tog jag med mig min kära kamera ut och fotograferade lite. Blev så himla kall om händerna då jag inte hade några vantar på mig så det blev inte sådär jättemånga bilder tagna.
Men här har ni i alla fall 4 st bilder på snömonstret Millie ;)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Kika in lite senare ifall ni vill se fler bilder :) Nu måste jag komma igång med att städa mitt rum!
Vi hörs senare, hej!



Kommentarer
Hannah

Gud så roligt!! :D :D Jag håller tummarna att ni får en vit jul ni också, det skulle vara underbart ju! :) Den sista bilden är ju bara för söt, eller ja! Alla är så underbart söta! :) Speglingen i Millies ögon blev väldigt häftig tycker jag också, lite annorlunda sådär. ;) <3



Hoppas du mår kanon, saknar dig! <3 Puss

2009-12-21 @ 19:07:21
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0