Bloggtorka?

Hmm.. tror nästan jag fått lite bloggtorka. Just nu har jag ju inga läxor att sitta med (vilket är super skönt!) så det är ju inte det som gör att uppdateringen blir dålig.. faktiskt så har jag inget intressant att skriva om och jag har heller inga nya bilder att visa. Trodde det skulle bli hyfsat bra väder idag, minusgrader har jag för mig att det skulle vara (men man kan ju inte alltid lita på de). Det blev istället blött, grått & trist, som vanligt skulle man väl kunna säga? ;/ Hoppas verkligen att det som står i tidningen nu stämmer, speciellt på torsdag och fredag då det står att det ska bli -4 och -6 grader, hoppas på lite snö då också, inget mera regn nu tack!

Inga nya bilder att visa som sagt, men här har ni i alla fall en bild tagen med kompaktkameran :)

Foto:
Fina du Millie



Kommentarer
Alice

Sv: nee, det blev inget naturgodis för mig. Glömde av det! Får köpa till helgen istället! ;)



Hur gör du smilysar föresten? :O

2009-12-15 @ 21:09:02
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Hannah

Ja, bloggtorka blev det lite (eller rätt mycket) för mig också när det bara regnade & var grått & trist hela tiden. Man kan ju heller inte fota för det blir ju så mörkt, speciellt bara när det är geggigt & så. Sen blir det ju heller inte speciellt fina bilder i gegga & mörker. ;) Men nu när snön kom så blev det genast roligare, & framför allt ljusare! (Y) Hoppas snön kommer till er också snart - vi har över 50 cm snö! :O

-Otroligt! Mer än de i Norrland (vad jag hört då). Haha, det brukar vara omöjligt att slå dem i snömängd & kyla! ;D



Den där bilden är så söt också, hennes uttryck är så gulligt!

Puss&Kram! <3

2009-12-17 @ 16:47:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0