Två somriga bilder

Titta igenom lite äldre bilder och här har ni två stycken bilder som jag tog någon gång på sommarlovet :)

Får man inte en härlig känsla av sommar när man ser dessa bilderna? ;)

Foto: Sanna W

Någon som ska hitta på något skoj idag kanske?
Själv vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska se på fotboll lite senare, min bror ska spela. :) Sen kanske jag ska träna lite agility med Spicy och efter det får jag se vad som händer, tar dagen som den kommer, har inte planerat så mycket ännu.


Nu tänkte jag avsluta bloggen, men ni får ha en fortsatt bra dag. Kanske hinner jag uppdatera innan jag åker till fotbollen sen. Hej så länge!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Man får verkligen en underbar sommarkänsla när man tittar på dessa bilder, vilket skulle behövas nu för nu börjar hösten komma, det märker man ganska mycket nu ju... :/ Fast hösten är väldigt fin den också, men jag saknar värmen. :O Jättefina bilder Sanna, du är en riktig mästerfotograf! :D <3



Idag har jag som dig inte heller planerat någonting, tänkte nog plugga lite engelska sedan ska jag också ta dagen som den kommer. :) Vad roligt att din bror ska spela fotboll. :P <3 Hoppas du får en underbar dag idag. <3 Puss!

2009-08-30 @ 12:13:15
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0