Två bilder på solnedgången

Bjuder på två bilder på solnedgången som jag tog på en ö som jag och Hannah var på i fredags (det var såå kul! :) ♥)

Hoppas ni gillar bilderna :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Som jag sa i det tidigare inlägget idag så skulle ju jag träna agility med Spicy, så jag hade tänkt att jag kan ju skriva lite om det. :) Det gick kanon, Spicy var så duktig! Vi tränade mest på "runt" då hon skulle runda ett hopphinder, precis som vi gjorde igår då alltså fast denna gången hade jag byggt upp en liten kombination med hjälp av 12 pinnars slalom & 2 hopphinder så det blev även lite träning på slalomingångarna vilket också gick väldigt bra! :D

Spicy fattar precis vad hon ska göra nu när jag säger "runt" och det funkar även om jag står på andra sidan av hopphindret så jag har henne mitt emot mig! så säger jag "runt" och visar lite lätt med armen.

  D u k t i g a  d u  S p i c y !  ♥ 


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Den där solnedgången var så himla fin! :D <3 Gillar dessa bilder skarpt, så fint, verkligen! :) Ja, det var sååå roligt på den där ön! :D :D :D



Vad roligt att det gick så bra på agilityträningen, ni är så duktiga! :) Gud vad duktigt att hon redan förstår "runt" så bra, då ni inte tränat det så länge ju! (Y) Ha det bäst, puss!

2009-08-14 @ 15:50:53
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0