Tänk vad en helg kan gå fort..

Ja, tänk vad en helg kan gå fort alltså.. det är nästan läskigt så fort tiden kan gå ju  

Imorgon är det måndag, vilket betyder att en ny skolvecka börjar, känns ju inte sådär jättelockande precis. ;)
Men det är ju faktiskt roligt att träffa kompisarna och vi har en del roliga lektioner imorgon så, det gör inte så mycket. hehe ;)

Fast jag har en förkyldning på G och det känns ju inte så kul.. ett jag började känna lite i förrgår men sen gick det över lite sen kände jag av det mer imorse och har gjort det lite hela dagen, hoppas bara inte det blir värre..


Foto: Sanna W

Nu ska jag sätta mig framför tvn, det är nog en ganska så bra film tror jag så jag ska sätta mig och kolla på den. :)

Föresten så har jag kollat efter fler lite "äldre" bilder som jag kan lägga in i bloggen (eftersom jag inte har några nya bilder nu när inte mitt macro funkar) och jag tror faktiskt jag hittar några fler som jag kan lägga in så det blir nog inte så många bildlösa inlägg nu skulle jag tro, hoppas inte det i alla fall ;) Men nu måste jag kila. Hej!



Kommentarer
Emelie

Åh nej! Inte en förkylning! Det är så fruktansvärt jobbigt! Hoppas du klarar dig utan att bli sjuk. :)

Kram

2009-08-30 @ 22:02:42
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah & fjärilshundarna

Ja, visst går helgerna så fort? Känns inte så jättelockande att börja skolan här heller. ;) Saknar sommarlovet. ;D



Det var inget roligt att höra, att du börjar bli sjuk. Hoppas det inte blir värre. <3 Krya på dig bästaste du. (L)



Jättesöt bild! :D Speglingen i ögat var superfint ju. :) Skoj att du har mera lite gamla bilder att visa, alltid skoj att se dina superfina bilder! :P <3 Hoppas du får en helt underbar dag! Älskar dig mest. <3



PUSS på diig bästa bästis! (; <3

2009-08-31 @ 07:17:04
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0