Sovmorgon imorgon!

Jajamen, imorgon är det som sagt sovmorgon, härligt! :)
Men det betyder faktiskt inte att jag ska sitta här länge till, utan det blir nog att jag gör lite läxa eller så tänkte jag sätta mig framför tvn (men klockan går ju så himla fort såhär på kvällen så snart måste jag ändå lägga mig snart) Ja, det sista låter ju mer lockande men det känns ändå skönt om jag gjort lite av läxan. ;)

Foto: Sanna W
Med denna bilden säger vi god natt!

Bjuder på en bild innan jag går, haha en rätt så rolig en ;) och tyvärr lite suddig, men den passar ju ändå som en god natt bild eller vad man ska kalla det, thihi ;)

Hoppas ni har haft en bra dag. Hej!


Kommentarer
Anna

Skönt med en sov mogon! Eller jag har de nästan varje dag. Vi börjar 9.10 varje dag utom mndagar då vi börjar 8.10.

vad ska du göra idag?

Karm

2009-08-26 @ 08:43:42
URL: http://letfors.webb.se
Hannah & fjärilshundarna

Vill också ha sovmorgon, vi har aldrig det... :O haha. :P Aaw, vad söt Spicy är på den där bilden, håller med dig, en lite rolig bild. <3 Jättegullig ju! (Y) <3

Puss! <3

2009-08-26 @ 17:38:29
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0