Söta Millie ♥

För en stund sen var jag ute och fotograferade underbaringarna (Spicy & Millie, vilket ni säkert förstod att jag mena) :)
Det har inte blivit så många nya bilder inlaggda i bloggen nu det senaste, mitt macro objektiv funkar ju som sagt inte.. (men så fort vi hinner så ska vi åka in och kolla vad som är felet) och eftersom inte det funkar så har det inte blivit så mycket fotografering, jag fotar ju mest macro och använder inte mitt andra objektiv så jättemycket då eftersom jag mest fotar macro, men idag använde jag det istället för mitt macro när jag fotade vovvsingarna. :)

Bjuder på en bild på Millie nu, blir nog att jag lägger in några fler bilder imorgon :)

Foto: Sanna W

Millie gör nästan vad som helst för en frolic ;) hon älskar det verkligen, ja ni ser ju här på bilden va hon drägglar, haha. Sötisen :D <3

Nu ska jag svara på alla fina kommentarer som jag fått, sen ska jag nog se om det är något bra på tvn.

Ha en fortsatt bra kväll. Tjaooo!


Kommentarer
ullis

Haha söta Millie <3 Vad gulligt att hon dreglar för en frolic ;) Wilma gör typ aldrig det, bara när vi åker båt ,haha. :P



Så lite så för kommentaren, ;D Ni är så himla duktiga! Superduktiga är ni :) <3



Tack, vad skoj att du gillar bilden på Wimsan! <3 Tack!



Kramkram<33

2009-08-24 @ 20:19:57
URL: http://lagotto-romagnolo.se
ullis

Haha ja det är ganska sött! :)<3



Aw vad glá jag blir! :D Jätteglad ska du veta. Allti skojigt när någon gillar en bild :]<3

Vad ska ni hitta på i veckan? Något speciellt? <3



Puss&Kram! :)

2009-08-24 @ 20:25:21
URL: http://lagotto-romagnolo.se
ullis

Näe jag har inte så mycket planerat faktiskt. Är ju sjuk :( Ska försöka bli frisk till torsdag då det är KM och på lördag (söndag? har ingen koll xD) så är det officiell tävling. (Hoppas på pinne! ;D) men annars så inte så mycket planerat, haha. ska mest vila :)<3 På lördag kanske jag ska åka o titta på hästpolo också, men inget bestämt! =)



När är er nästa tävling ? :)

puss :)

2009-08-24 @ 20:39:30
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah & fjärilshundarna

Hoppas verkligen att det inte är något stort fel på ditt macro objektiv & att det löser sig så du kan fota med det snart. <3 Älskar bilden, så himla söt Millie är, sööötnosen! :)



Sv: Åh, tusen tack snällaste du!! :D :D Vad roligt att du gillar bilderna på månen, tack för dina supersnälla ord! Blir så glá. :) Du är mästerfotografen ja!



Tänker på dig också- hela tiden... <333 Puss, love you! Sov gott. :)

2009-08-24 @ 22:17:51
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0