Snabb uppdatering

Hej på er!

Som ni säkert märkte så var det väldigt tyst i bloggen igår. Jag var hos Kristin (en kompis :) ) nästan hela dagen och sen hade vi också bestämt att vi skulle sova över och så kom jag hem nu. Så jag har alltså inte hunnit att uppdatera försen nu.

Hade bara tänkt att berätta det, hinner inte skriva något mer nu, har nämligen samling snart till fotbollen, match ni vet ;) så jag får helt enkelt skriva mer sen. Hej så länge!

Och föresten, tack för alla snälla kommentarer, jag svarar på det senare! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att du sovit över hos Kristin! ;) <3

Har saknat dina uppdateringar, fast det bara var över en dag! :D <3 Lycka till på matchen!



Puss, love you. <3

2009-08-16 @ 18:54:01
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0