Ska snart iväg till klubben

Det blir ett snabbt inlägg här. Tänke bara berätta att jag mamma och (såklart) Spicy ska iväg till klubben nu snart :) så jag ska bara fixa iordning det sista och sen åker vi. Tänkte träna på kontaktfälten, sen kanske jag tar fram några hopphinder och även övar lite "runt", tror det blir så, men vi får se. :)

Så jag får helt enkelt skriva mer i bloggen senare, hej så länge!

Tack för kommentarena och gästboksinläggen, hinner tyvärr inte svara på dom nu, så jag gör det så fort jag hinner! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Gud vad roligt att ni ska åka iväg till klubben! :) Lycka till med träningen. <3 Ha det så skoj. Puss!

2009-08-21 @ 16:11:09
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0