Millies öga

Bjuder här på en bild på Millies öga. Tog denna bilden igår.
Hoppas ni gillar den  

Sanna W

Nu snart ska jag på fotbollsträningen, kommer hem rätt så sent så är inte helt säker på om jag hinner blogga då, måste nog göra lite läxa. Men jag kanske hinner blogga en snabbis föresten för jag kom på att imorgon har jag sovmorgon, en väldigt lång en ;) för imorgon har vi nämligen klassen dag då vi ska till ett ställe som heter Skårs gård och då behöver vi inte vara i skolan försen kl 12:55. Härlig alltså! fast sen kommer jag hem rätt så sent, 17:30 ungefär tror jag.

Men nu måste jag kila. Ha en fortsatt bra dag. Ciao!


Kommentarer
Anonym

Vad kul med fotbollsträning, hoppas du får det kul! :D <3 Gud vad skönt med sovmorgon till klockan 12:55! (Y) Vad skoj att ni ska till Skårs gård, vad ska ni göra där för någonting? :) <3

Konstigt nog kan jag inte se bilden, sidan har laddat klart & allt & har testat flera gånger men bilden kommer inte fram. :/ Får testa snart igen. <3



Sv: Ja, oturliga jag. ;P <3 Aaw, tack för att du håller tummarna, snällaste du! (L) Ja, den veckan är verkligen någonting jag aldrig kommer att glömma, du är den bästaste, roligast med dig asså. :D ♥



2009-08-25 @ 19:41:06
Hannah & fjärilshundarna

Haha, nu råkade jag visst skicka iväg kommentaren liiite för fort, hann inte svara på hela, haha, klantig jag var. ;O <3



...Såklart att maten du lagade blev god! Mästermatlagaren Sanna ju, haha. <3 Ja, hoppas allt löser sig med ditt macro & att du kan åka in & kolla på den snart, har inte heller tid att åka in med min kamera & objektivet nu men får se när jag hinner jag med. ;P



JOOO! Det är ju precis det du blir - bra på bild, superbra, verkligen! :O Det är ju motivet som gör bilden bra! ;) <3 Tack så jättemycket sötaste du! :)

Mm, visst tar skolan mycket tid så man knappt hinner uppdatera, sen när man kommer hem är man oftast så trött att man bara vill vila precis som du säger. <3 Hoppas det går bra med läxan sen också. :) Hihi.



Ha det bäst, saknar dig! <3 Puss, ha en fortsatt fin kväll bästa bästis. (L) ily mest!

2009-08-25 @ 19:46:28
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Lotta

vad fint! :D

2009-08-25 @ 21:32:14
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Cornelia

Superfina bilder du tar :) verkligen jättefina :)



/ Cornelia ( hannah's kompis )

2009-08-25 @ 21:59:10
Sanna (jag själv)

Svar till Cornelia: Åh, Tack tack, va roligt att du tycker det :)

2009-08-25 @ 22:15:22
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0