Hemma igen!

Jajmensan, nu var man hemma från stranden igen (eller kom hem för några minutersen har hunnit greja med lite annat innan jag börja skriva här) men i alla fall. Måste säga att det var riktigt kallt i vattnet, haha okej mest i början då, men sen när man hade vart i en stund så blev det riktigt skönt, fast det är ändå ingen tvekan om att det var det kallaste doppet i år. ;)

Foto: Sanna W

Idag var det ju som sagt första skoldagen & det känns faktiskt rätt så bra att börja igen ;)
Inte sådär jättesugen på att börja då men.. det känns faktiskt bra.

Nu ska jag ta något att äta, för sen klockan 19:00 har jag fotbollsträning som slutar 20:30 så ifall jag hinner blogga efter träningen så gör jag det. :)

Ha en fortsatt bra dag. Hej!


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad tråkigt att det var så kallt i vattnet nu, det är ju fortfarande sommar jue! ;D Vad bra att det känns bra att börja skolan igen. <3 Samma här, inte heller sådär jättesugen på att börja men det känns okej ändå. <3 Superfina bilder, dom blev ju jättefricka ju. :) <3 Skoj med fotbollsträning också. <3 Puss

2009-08-21 @ 16:16:51
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0