Har precis vart på klubben :)

Hejhej! har precis vart på klubben och vi tog en sväng förbi min bror innan vi åker hem, så nu sitter jag här vid datorn och tänkte blogga en snabbis bara :)

Träningen på klubben gick riktigt bra! Spicy tar kontaktfälten jättefint och "runt" & "ut" gick även också jättebra! :)
Så det blev en lyckad träning

Nu får Spicy vila ut ordentligt inför helgens tävlingar (och även jag, känner mig så väldans trött :P) imorgon är det hela fyra tävligar! :) för det är nämligen en cup som vi ska vara med i också, sen på söndagen är det inte så många utan då är det bara en tävling. Så det kommer bli fullt upp i helgen har ju även fotbollsmatch på söndag också.

Sådär ja, det var en snabb liten uppdatering detta om hur träningen hade gått o så, så nu vet ni det :)
nu ska vi snart åka hem, så det är väl lämpligt att avsluta bloggen här då ;)

Ååh, jag känner mig riktigt sugen på en milkshake just nu, kanske blir det ett stopp på Mc donald´s? ;)



Kommentarer
Emelie

Vi ses imorgon! För det är väll i Kungsbacka du ska tävla? :)

Kram

2009-08-21 @ 19:24:25
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah & fjärilshundarna

Vad skoj att det gick så bra på klubben! :) Det kommer säkert gå super i helgen! (Y) Lycka till på fotbollsmatchen också! :D

Haha, nu blev jag också sugen på en milkshake... :O Hihi! <3 Puss

2009-08-21 @ 20:50:09
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Chila o co

¨Lycka till i helgen!

2009-08-21 @ 23:09:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0