Gó morgon!

Gó morgon på er! :) undra om detta är första gången på hela lovet som jag lyckas gå upp hyfsat tidigt? :O haha, okej jag har gått upp tidigare då jag har vart tvungen och när jag skulle bort någonstans. Detta är i och för sig inte så där jättetidigt då kanske, men för mig är det hyfsat tidigt i alla fall (typ 9:20 kanske jag gick upp, satte mig nämligen inte vid datorn direkt när jag gick upp, för det kanske ni trodde, men jag hann göra lite annat innan jag satte mig här) ;) som igår t.ex, det var nog de senaste jag gått upp på hela sommarlovet, ca 11:30! ;O

Det som är jobbigt med att man sover länge, det är ju att det känns som om hela dagen har gått typ..
Fast samtidigt är det skönt att sova ut (a) haha ;)

Nä, slut pratat om detta, här har ni en bild istället:


Foto: Sanna W

Nu ska jag ta & äta frukost, kanske ska man sätta sig ute? vädret ser lite lockande ut, ser ut att bli bra väder idag också :D (y)


Kommentarer
alice

det är ju tidigt! ;O

Men tänk då mig som får gå upp klockan åtta för vi ska städa toaletterna.. usch va det är jobbigt!

btw, har ny blogg! ;P

2009-08-19 @ 10:40:50
URL: http://timetodance.devote.se
Anonym

Vad roligt att du gick upp så tidigt, ja visst känns det som att hela dagen har gått när man sover så länge. ;) Håller med dig. <3 Jättefin bild, ska strax också ut i det underbara vädret, helt blå himmel här, wiie. <3 Puss!

2009-08-19 @ 14:35:31
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0