Friidrott på tvn

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om just nu (och kom inte på någon bra rubrik heller för den delen). Har just kollat på friidrott lite men kände för att göra en snabb liten uppdatering sen hade jag tänkt att sätta mig framför tvn igen ;)

Ska snart förbereda allt inför imorgon så det är klart, sen bara ta det lugnt antar jag ;)
Har faktiskt inte så mycket nya bilder som jag kan lägga in i bloggen nu, isåfall är det väl någon bild som inte är så passande till just detta inlägget. Så det får bli ännu ett inlägg med bara text, har ju bara haft inlägg med bara text idag, hoppas inte det är för tråkigt bara.. ;P men imorgon kommer det säkert in någon bild i bloggen hoppas jag :)

Nu ska jag sätta mig och kolla på friidrotten och smaska i mig lite gott :)
Ha en trevlig helg allihopa.

Imorgon är det som sagt agilitytävlingar som gäller, Kungsbacka imorgon också är det i Borås på Söndag



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

:D <3 Såklart det inte blir tråkigt med bildlösa inlägg, skoj att läsa också! :) Ha det så skoj på tävlingarna, lycka till ännu en gång! <3



Sv: Hihi, aaw tack! <3 Nej, tyvärr är det inte så korta dagar alla fredagar. :/ Haha... Skulle gärna vilja det! ;) Utan det var en halv studiedag idag. ;) Tack så mycket, kul att du gillar porträttbilden också! <3



Ja, visst blir det så att man hittar massor av fint att fota när kameran inte fungerar eller så. ;D Mm, videoklippen från photobucket krånglar rätt mycket. :S Men tror det beror på att jag använder mobila bredbandet som inte är så supersnabbt, ska testa videoklippet snart igen. <3 Haha, blir också som klistrad framför TV:n när det är friidrott! :D



Ha det fint! Kom gärna in på msn om du vill också. ;) <3 Puss&Kram på dig! <3

2009-08-21 @ 20:59:14
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Matilda, Bea och Alvin

Vi håller alla tummar och tassar för er!!! <333

2009-08-21 @ 21:39:46
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Anna Letfors

Halloj

Kul med tävlig imogon! Synd att jag inte kan tävla nu. Väldig tråkigt anars skulle jag ochså ha tälvat imogon och på söndag(i kba)



Sv: Jag kan att sätt dig på någon tävlig. Kul att du har sätt mig. Ska nog till tävligen imogon för att lämna in ett löp intyg. Vu kanc ses då.

Karm

2009-08-21 @ 22:32:26
URL: http://letfors.webb.se
Hannah & fjärilshundarna

Tänkte bara önska er ett stort lycka till ännu en gång på agilitytävlingarna idag! <3



Håller tummar & tassar här i Södertälje! ;) ♥

2009-08-22 @ 11:45:34
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0