Förkyld..

Usch förkyldningen är kvar än, det blev alltså inte bättre utan det känns snarare som det blivit lite värre idag än vad det var igår. Eller jag har i och för dig inte så ont när jag sväljer nu, men man hör att jag är förkyld och jag har känns mig mycket slöare och gått runt och vart frusen i stort sett hela dagen.

Usch för förkyldning alltså..


Men nu ska jag inte fortsätta tycka synd om mig, haha ;) Ska nog ta en kopp te och sätta mig framför tvn nu.
Men innan jag går så bjuder jag på en bild på älsklingarna. Spicy & Millie ♥

Foto: Sanna W

Vet inte riktigt om jag kommer orka uppdatera så mycket i bloggen idag, det blir nog mest till o vila skulle jag tro, men vi får se kanske lägger in någon/några bilder eller så. :)


Ha en fortsatt bra dag!



Kommentarer
Matilda, Bea och Alvin

Jätte fina bilder!! Krya på dig! <3333

2009-08-31 @ 17:18:17
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/
Rebecca

Usch, vad jobbigt att vara förkyld. Är inne på min fjärde vecka med förkylning, hopppas att du inte har samma virus...



Vilken söt bild på Spicy :)

2009-08-31 @ 18:49:35
URL: http://chippenshorna.blogspot.com
Hannah & fjärilshundarna

Åh, stackars dig alltså. Du får inte vara sjuk ju... <333 Så jobbigt att du hade feber också. :/ Stackare. <3 Hoppas du kryar på dig fort, bästa bästisen får inte vara sjuk alltså. <3 Jättefina bilder också på jättefina Spicy & Millie.



Tänker på dig! Har bara ett (-tusen egentligen som redan är sagda) ord att säga; tack! Jag älskar dig verkligen mest! Du är värd alla hjärtan i världen för detta, finns ingen bättre än dig Sanna!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-08-31 @ 22:15:45
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0