Flitiga Lisa

Visste ni att denna blomma heter Flitiga Lisa?
Lite roligt namn tycker jag faktiskt

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Har lagt in en av dessa bilderna i bloggen tidigare och jag tror att det är den första bilden här som jag la in då, men det var ju ett tagsen och jag tror inte att det gör så mycket att jag lägger in den igen va? ;)
för jag minns nästan inte själv att jag har lagt in den bilden tidigare.

Hoppas ni gillar dessa två bilder på "Flitiga Lisa" ;) själv gillar jag dom, speciellt färgerna.
Och ni vet att bara för att jag har copyrightskyddet nedanför bilden så betyder inte det att ni får ta bilden och ta bort copyrightskyddet, utan ni vet att bilderna får inte kopieras utan tillåtelse. :)

Föresten så blev det inte att jag åkte och kolla på någon fotboll innan utan jag gick faktiskt till en kompis istället, Kristin :) och som vanligt så hade vi det skoj, hehe ja tänk att man kan ha roligt även när man gör läxa ;) hihi, nä men det är faktiskt mycket roligare att göra läxa med en kompis, så det har vi gjort nu några gånger. :) (y)
Fast vi gjorde ju inte bara läxa utan vi hitta på annat skoj också. :D

Någon annan som hittat på något skoj idag eller som ska hitta på något skoj kanske?



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Jag hade faktiskt ingen aning om att den hette Flitiga Lisa, tack för att du lärde mig det. (A) Haha, jag trodde det var en vanlig ros? Haha, blommor är absolut inte mitt starkaste ämne måste jag medge! Håller med om att det var ett lite roligt namn. ;D



Superfina bilder, håller med dig om att färgerna är jättefina! (Y) <3 Vad roligt att du gick till en kompis istället, ja att göra läxorna med en kompis måste ju vara mycket roligare. ;P <3



Idag har jag faktiskt inte hittat på mycket alls, åkte med pappa & kollade på en mobil innan men sedan har jag bara pluggat lite & ätit middag. ;P Inte hänt någonting händelserikt denna söndag inte. ;D



Sv: Tack så mycket, hihi. Skoj att du tyckte om bilden, vistt är han söt min lille Calunder? thihi (A) <3



Ha det bäst! PUSS, ily to!

2009-08-30 @ 20:05:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0