En lyckad dag

Jajamen, det blev en riktigt lyckad klassens dag måste jag säga :)
Vi hade som sagt tio kamp & vår grupp var inte den mest seriösa om man säger så, men shit va roligt vi hade! haha, kunde inte sluta skratta ibland alltså 

Sen så gjorde vi också fotbad, med hjälp av naturen faktiskt :) vi hade bl.a björk, brännässle & rosen peeling till fötterna. Och i fotbadet hade vi även lagt i löv och sånt som hör till naturen. Det kändes faktiskt riktigt fräscht måste jag säga och fötterna blev ju så himla lena och mjuka efteråt. :)

Foto: Sanna W

Sen har jag faktiskt inte hittat på så mycket mer idag, har suttit lite här vid datorn ska snart ute med hundarna med mamma hade jag tänkt, så vi säger väl så så länge, kanske att jag hinner blogga mer senare, men bara kanske ;)


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh vad roligt att klassens dag blev en riktigt lyckad dag! :D <3 Haha, man kan ju inte alltid vara seriös, ellerhur? ;) Lät ju som att ni hade superkul! Vad roligt att ni gjorde ett fotbad med hjälp av naturen. :) Fina bilder också bästa bästis!! <3



Sv: Tack så mycket bästaste du! :D Hihi, andra bilden gillar jag också, visst hade den fågeln så blåa ögon? ;P <3



Haha, näe vi har nästan aldrig sovmorgon, väldigt få gånger. ;D hihi. <3 Hoppas du får en fortsatt fin kväll. Saknaaar dig så mycket!! Pussa Spicy & Millie på nosarna från oss. ;) thihi Ha det bäst!



I ♥ you! Puss. <3

2009-08-26 @ 21:15:52
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0