Bolltokiga Spicy ♥

Här har ni en bild på Spicy och bollen, med andra ord: bolltokiga Spicy ;)

Foto: Sanna W

Jag kollade nyss igenom lite bilder som jag har tagit, just nu har jag tyvärr inga direkt nya bilder - vill att mitt macro ska fungera! har fortfarande inte åkt in och kollar upp vad som är felet, men snart så ska vi göra det, hoppas jag! men i alla fall så har jag kollat på lite andra bilder som jag tagit tidigare och då hitta jag b.l.a den här bilden på Spicy sen en massa andra bilder, så nu sålänge kanske jag lägger in lite äldre bilder, jag får se, om jag hittar någon som jag är nöjd med o så. ;) 

För ni håller väl med om att det är roligare om jag lägger in bilder i mina inlägg och inte bara text?

Nu ska jag nog sätta mig framför tvn, det blir nog lite lördagsmys så det blir nog ingen mer uppdatering i bloggen idag. Men isåfall så hörs vi imorgon. :) 

Ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag sätta mig framför tvn och äta lite popcorn



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Naw, supersötnosen Spican! <3 Bolltokiga sötisen.. ;) <3 Jättefin bild. :) Förstår att du vill att ditt macro objektiv ska fungera, så synd att det inte gör det. :/ Hoppas det löser sig när du ska åka & kolla upp det. <3 thihi, håller med att inläggen blir roligare när det är bilder i, men dina bildlösa inlägg är faktiskt roliga dem också! (Y)



Åh, popcorn blev jag jättesugen på när du nämnde det. ;O Haha, får se om vi har något. ;D <3 Ha en fortsatt bra kväll du också! Tack för dina fina gästboksinlägg också, svarar på de senare för nu hade jag också tänkt sätta mig & fortsätta titta på tv. ;)

Puss, älskar dig mest. <3

2009-08-29 @ 19:32:33
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Anonym

Jobbit att dit objettiv inte fukar. Hoppas att du får de lagat sart. Rilog bild.

Karm

2009-08-29 @ 19:54:47
URL: http://letfors.webb.se
matilda ((:

hejhej, fin blogg & fina hundar !

hur gör du dina gula gubbar som rör sej ;)<3

2009-08-29 @ 20:47:21
URL: http://lisamatildahallberg.blogg.se/
Louise

Fin/rolig bild!:D

2009-08-29 @ 22:51:11
URL: http://hundfart.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0