Agilitytävling - Borås

Först innan jag berättar om hur det gått på tävlingen idag så måste jag bara tacka för alla snälla kommentarer, blir jätteglad ska ni veta, fortsätt så  ;D

Det kändes så himla bra idag på agilityn, det kändes som Spicy var i sån himla bra form. Jag tränade på balansen & gungan lite en stund innan vi skulle starta och hon var såå himla duktig, tog verkligen kontakten jättefint! :)
När det var vår tur att starta så kändes det även då väldigt bra. Men.. lite längre in i banan, i slalomen halkade hon, såg så ut i alla fall.. vilket var väldigt otur så jag körde om slalomen, ingen halkning då men jag råka säga "kör" för tidigt så hon missade sista pinnen i slalomen, klantig matte alltså ;) men sen tog Spicy ett hinder från fel håll, kan det vara för att vi har tränat "runt"? hehe nej så är det nog inte, jag sa ju faktiskt inte ens "runt" till henne. ;) Det var helt enkelt jag som visa för dåligt där. Men, trots dessa felen så är jag jättenöjd, det är jag verkligen! kontaktfälten satt som en smäck och ja, hon börjar nog förstå att kontaktfälten ska hon alltid trampa på :D så det känns kanon ändå måste jag säga!

Kontaktfälten har ju gått kanon både igår och idag, inget fel alls inte ens ett stopp på a-hindret vilket hon fick för sig att göra någon gång innan, som i Hässleholm t.ex, haha tok hund ;D ♥

LadyInAsh.blogg.se
Här har ni en bild på mig & Spicy när vi står på prispallen :)
Denna bilden är tagen igår med videokameran, därför kvalitén är som den är ;)

Spicy, du har vart kanon duktig i helgen!
Min egna lilla stjärna. Du är bäst! 


Kommentarer
ullis

stortstort grattis till er! Ni är så himla duktiga !:D <3



Är bilden från igår eller idag? :] Vilken plac. kom ni på idag?

Kramkram<3

2009-08-23 @ 21:47:47
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Sofia

Grattis!! till pinnen igår! Ni är så himla duktiga, är lite smått avundsjuk :P

Nu är jag själv anmäld till min första agilitytävling :) Ska bli kul men just nu är jag väldigt nervös <3

Första tävlingen blir i Vallentuna en off tävling. Jag är jättesmart jag vet, anmäler mig till en off tävling det första jag gör, men men vad spelar det för roll. Har aldrig tävlat inoff, och det tjänar inte så mycket till heller <3



Kram <3<3

2009-08-23 @ 22:04:44
Anna

Synd att de inte gick hela vägen idag. Nästa gånn tar du dom. Kul att du var njurd. =)

2009-08-23 @ 22:06:07
URL: http://letfors.webb.se
Karolina

Hej



Ett stort grattis till alla placeringar på agility tävlingarna :) Ni är värkligen jätte duktiga :)



// Karolina

Hannah & fjärilshundarna

Vad otur det där med slalomet, men det händer ju alla ibland. <3 Gud vad bra att kontaktfälten satt superbra & att hon inte stannade på a:et, så kan Cayenne också få för sig ibland, tokisarna. ;P thihi Förstår att du är nöjd! :D (Y)



Ni är helt enkelt BÄST du & Spicy. ♥ Sötaste ni alltså. <3 Puss, godnatt! Jag älskar dig. :)

2009-08-23 @ 22:19:10
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Anonym

Grattis Sanna :) ni är jätte duktiga:)

2009-08-24 @ 18:13:10
Sanna (jag själv)

Svar till anonym: Tack så jättemycket :)



Vem är du föresten? ;)

2009-08-24 @ 19:48:50
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sanna (jag själv)

Svar till Sofia: Tack så jättemycket :) <3 det behöver du absolut inte vara, ni är ju jätteduktiga ni också, det är jag säker på! :) Nämen åh så kul att du har anmält till första agilitytävlingen nu :D Det spelar inte så stor roll, det blir ju jättebra att börja med officiell också tycker jag :) det gjorde jag och Spicy, det är inte mycket skillnad förutom att man vinner pinne och andra priser i officiella tävlingar ;)



Ha det fint. Kram <33

2009-08-24 @ 20:21:02
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Varsågod!



Det är precis så jag har tänkt! skönt att veta att jag inte är den enda som ger mig in direkt på officiella. Enda skillnaden mellan mig och dig är ju att du och Spicy är tusen gånger bättre och snabbare! Skulle vara väldigt roligt och träffa dig på en agilitytävling och se er live! <3 Nu får jag bara hoppas på att det går bra på tävlingen. Men förväntar mig inte så mycket! Förväntar mig bara att hon ska hoppa ett hinder och inte sticka från banan :) sen så är jag nöjd, men skulle vara kul om vi tog oss genom hela banan men det kommer aldrgi hända så :P



Kram <3<3

2009-08-24 @ 20:46:45
Sofia

Varsågod!



Det är precis så jag har tänkt! skönt att veta att jag inte är den enda som ger mig in direkt på officiella. Enda skillnaden mellan mig och dig är ju att du och Spicy är tusen gånger bättre och snabbare! Skulle vara väldigt roligt och träffa dig på en agilitytävling och se er live! <3 Nu får jag bara hoppas på att det går bra på tävlingen. Men förväntar mig inte så mycket! Förväntar mig bara att hon ska hoppa ett hinder och inte sticka från banan :) sen så är jag nöjd, men skulle vara kul om vi tog oss genom hela banan men det kommer aldrgi hända så :P



Kram <3<3

2009-08-24 @ 20:47:59
Sanna

Du är ju för snäll du <3 :)

Men du, vi är inte tusen gånger bättre. ;)

Det skulle vara jätteroligt att se er på en agilitytävling också, det kanske händer någon gång? :D



Nej, det är bra att du inte förväntar dig så mycket, men tänk inte så att ni aldrig kommer att ta er genom hela banan, det kan man aldrig vara säker på, så tänk positivt :)Det kommer gå jättebra (Y) LYCKA TILL föresten! :D



Kram <33

2009-08-25 @ 17:37:12
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Tack!! okej kanske inte tusen men iallafall ganska mycket bättre och snabbare! Vi får väl se vad som händer i framtiden, kanske träffas vi på en tävling någon gång! <3



Idag har jag varit ute och tränat och det gick väldigt bra faktiskt så nu känns det lite bättre inför tävlingen <3 :)

Ska försöka tänka positivt! Tack för allt stöd!!



Kram :) <3

2009-08-26 @ 21:02:51
Sanna (jag själv)

Svar till Sofia: Men det är inte så konstigt isåfall, jag märker själv hur jag och Spicy har föräldrats sen vi började tävla, alltså förra året, tänk hur mycket ni kommer förändras då. :)

Ja, vi får väl se, det skulle vara skoj om vi träffas på någon tävling <3 :D



Va härligt att det gick så bra på träningen, bra att det känns lite bättre nu inför tävlingen. Alldeles riktigt, tänk positivt! :) <3

Så lite så, snälla du <3 :)



Kram

2009-08-28 @ 15:33:30
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Jag hoppas det! att vi också ska utvecklas asså :P



Ja nu är det bara två vecvkor kvar att vara nervös och förväntansfull <3<3 Nu längtar jag!



Kram <3

2009-08-30 @ 11:42:17
Sanna (jag själv)

Jadå, det kommer ni att göra! tänk så mycket ni kommer utvecklas på bara ett år liksom. :)



Åh va roligt, två veckor kvar! vi håller tummarna för er att det ska gå bra, och det kommer det göra också (Y) :) Det låter ju kanon, nu längtar du ju innan var du mer nervös och fick till och med ont i magen när du bara tänkte på det. Men det låter som det börjar bli bättre nu. :D (Y)



Kram <3

2009-08-30 @ 12:01:53
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Förmodligen utvecklas vi lite iaf :P



Det är mindre än tvgå veckor kvar nu!1 haha :P det ska bli kul men nervöst :) Tack för allt stöd! Du är bara för snäll! Det nervösa har försvunnit, men det lär nog komma tillbaka några dagar innan själva tävlingen <3 :)



Kram <3 :)Han en bra Måndag!

2009-08-31 @ 16:38:51
Sanna (jag själv)

Jahadå, klart ni kommer utvecklas! :) (Y)



Så lite så du snälla du :) <3 härligt att det nervösa har försvunnit nu. Det är inte konstigt om den kommer tillbaka några dagar innan eller när du är på tävlingen, det är bra att vara lite nervös och du, alla är säkert lite nervösa. :)



Kram kram, hoppas ni har haft en bra Måndag! :) <3

2009-08-31 @ 22:44:01
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

När ska ni på eran nästa tävling?



Jag som är ett nervvrack nästan ständigt:P kommer bli nervös, och det ska man ju va lite iaf <3

Det vore konstigt om man inte blev nervös :)



Kram <3

2009-09-01 @ 15:07:25
Sanna (jag själv)

Våran nästa tävling blir nu till helgen, både lördag och söndag faktiskt. :) Då det är klass 2 någon dag och klass 3 den andra dagen, men kommer inte riktigt ihåg hur det var, om klass 2 var på lördagen eller om det var klass 3. Hehe ;) men det är i alla fall tävling nu i helgen, i Partille. :)



Ja, det vore ju konstigt om man inte blev nervös :)



Kram kram

2009-09-01 @ 18:02:13
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Sofia

Lycka till! Lycka till! Vi håller tummarna :)



Kram <3

2009-09-02 @ 20:45:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0