3 bilder på sötnosen ♥

Foto: Sanna W

Här har ni tre bilder på sötnosen. Håller ni med om att hon ser lite smått rolig ut? ;)
I alla fall den första bilden då hon har lite dreggel eller vad man ska kalla det, saliv kanske? vid munnen.
På andra bilden ser hon väldigt glad och och sen på tredje lite smått rolig ut igen, eller vad säger ni? hehe ;)

Foto: Sanna W

Än har jag inte gått ut och tränat agility med Spicy, men jag hade tänkt att göra det nu snart istället.

Så jag skriver nog mer om det sen skulle jag tro. Ciao!


Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Åh, hon är så himla söt Spican! :D <3 Håller med dig, att hon ser lite smått rolig ut på den första bilden, sötisen! :D Haha, så gulligt det ser ut med dreggel där precis under själva nosen (eller ja, inte direkt under nosen då men du förstår nog), hehe. ;) <3 Supersöta bilder också! (Y)



Svarar på dina fina kommentarer senare, tänkte bara kommentera denna blogg innan jag fortsätter plugga. ;D Ha det fint.



Puss på dig! <3

2009-08-28 @ 18:10:21
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Rebecca

Vad söt hon är på andra bilden, ser jätteglad ut ;)

2009-08-28 @ 20:35:23
URL: http://chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0