Känslan av att vakna & veta att det är lov ♥

Underbart att vakna & veta att det är lov! och att vädret är så himla härligt, inte helt fel det där alltså, riktig vinterdag. Extra mysigt med långpromenad med vovvarn då :) har även vart en sväng inne i stan med mamma idag & nu sitter jag här framför datorn samtidigt som jag kollar lite på tv.

Imorgon är det handbollsmatch och efter det fotbollsträning, sen skulle jag nog också träffa min going Kristin :) ♥ Låter som en bra dag det där! Härligt med lovet framför sig nu (y)

Ni får ha en fortsatt bra kväll allihopa & ett bra lov för er som har det nu! :)


Kommentarer
Hannah Larsson

Åh, har du lov? Orättvist ju!!! <3



Tack!! Längtar också som en galning till våren och sommaren. Vintern verkar oändlig..

2011-02-12 @ 21:17:13
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0