Godnatt!

Tänkte bara ta & säga Godnatt!

Foto: Sanna W
älskling & jag ♥

.. och sorry för att inte uppdateringen är sådär jättebra, men inte alltid jag hinner, när det är skola, sen har jag antingen fotboll eller handbollsträning (nu när handbollen börjar också så blir det träning måndag, tisdag, onsdag & torsdag, har fotbollen på tisdag & torsdag, så är det i alla fall nu men förhoppningsvis så blir det väl inte lika mycket med fotbollen sen i vinter då, kanske någon träning inomhus men antar att det inte blir så mycket som nu) så ska jag hinna med hundarna, träna med Spicy, läxor osv.
Så jag hoppas ni förstår ♥

Godnatt på er :)



Kommentarer
Elsa

ännu en härlig bild <3 jag har oxå mkt i veckorna, utom just nu da när det är feber och hemma som gäller :(

sv: tack <3 det var ju i vintras så jag hoppas vi är bättre nu :P

tack <3

kram

2010-09-21 @ 22:18:10
URL: http://elsa94.blogg.se/
Elsa

sv: tack <3 lillAffe :)

designen blev helt k, inte så "ukik" men ändå :P



tack <3 blir friskare och friskare :) alla "krya" kramar hjälper ju :)

kram <3

2010-09-24 @ 07:21:44
URL: http://elsa94.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0