Varning för tråkigt inlägg..

Hinner inte skriva så mycket just nu eftersom jag snart ska iväg till handbollen. Egentligen har jag inget viktigt eller intressant att skriva om nu men kände bara för att uppdatera bloggen lite, även fast detta blir ett kort och tråkigt inlägg :P det jag hade tänkt att säga var bara det att jag snart ska till handbollen, det blir ingen träning idag men det är någon som kommer dit och ska berätta om hur viktigt det är att äta rätt och så. :)

Men nu kommer snart Alice och hennes pappa och hämtar så nu måste jag kila. Ha en fortsatt fin måndag



Kommentarer
I s a b e l l a

SVAR: Kul att du gilla den:)



Jaaa, gör det, du lär inte ångra dig!

2010-03-15 @ 18:11:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Hannah

Aw! <3

I love you, do you know that? (L)

2010-03-16 @ 18:42:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0