En bild från midsommar 09

Har inte så mycket att skriva om, har just suttit och pluggat lite engelska och tänkte bara lägga in en bild på Spicy som jag tog på midsommar förra året (och på tal om det så längtar jag så himla mycket till sommaren!) :)

Foto: Sanna W
har beskärt bilden men kvalitén blev ju inte så dum ändå :)

Fick förresten reda på att det inte blir något prov i matten på fredag eftersom vår mattelärare varit borta väldigt mycket det senaste så tyckte hon inte det var rättvist att vi skulle ha provet nu på fredag då eftersom vi inte kunnat få så mycket hjälp av henne :P så provet är istället nästa fredag och No provet som vi skulle ha nästa vecka på fredag blir istället tisdag v.13 (tror jag det var) eftersom v.12 har vi prao och på fredag v.13 är vi ju lediga så vi har No provet på tisdag istället. Så allt blev liksom flyttat, känns bra, nu har jag mer tid att öva :) Haha ja, lite onödig fakta kanske, men helst plötsligt kände jag att jag bara behövde skriva av mig lite ;)

Ha en fortsatt härlig tisdag kväll :)



Kommentarer
Hannah

Underbar bild, så fint de vart när man såg hjärtat på halsbandet också! :) Älskar såna detaljer! <3 Längtar sååå mycket till sommaren!! Så mycket skoj ska hittas på! :D



Vad skönt att proven blev uppskjutna, alltid skönt att ha mer tid på sig så man slipper stressa och så man kan öva in det bättre! (Y) <3 Lycka till på de sen! Har du hittat någon prao förresten? :)



Pussss

2010-03-09 @ 20:28:58
URL: http://Cayennepeppar.se
teiima

fin bild:)

2010-03-10 @ 15:08:33
URL: http://teiimas.blogg.se/
I s a b e l l a

SVAR: Åh tack, kul att du gilla den :)

2010-03-11 @ 15:11:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0