Paus?

Ni kanske undrar vart jag tagit vägen sen sist jag bloggade..?
Tänkte uppdatera bloggen i onsdags men eftersom jag inte kunde ladda upp någon bild på photobucket så hade det blivit ett bildlöst inlägg och jag kände att jag ändå inte hade något intressant att skriva om så då struntade jag att skriva något. Igår (då jag även hade studiedag :)) hade jag fullt upp med att sitta och öva inför proven som vi hade idag, hade både so prov och matte prov, så igår blev det verkligen en studie-dag för mig.. ;)
Och idag efter skolan åkte jag och mamma in till stan en sväng och kikade lite (fick köpt ett par vanliga svarta strumpbyxor och några armband, för er som undrar :)) och nu ikväll har jag inte hittat på sådär jättemycket, tagit en sväng ut med hundarna, kollat lite på "Luftslottet som sprängdes" och kollat på Let's dance :)

Så ungefär så har det sett ut för mig. Som ni säkert förstår så funkar de inte att ladda upp någon bild nu heller, tror nästan att det är vår dator det är fel på, har testat att göra ett nytt konto på photobucket och laddat upp bilden där men det funkar fortfarande inte och vår dator är så himla seg nu ibland kan man knappt sitta framför datorn. Vet inte om det kan vara alla mina bilder som tar så mycket plats, måste verkligen ta o lägga över dom på hårddisken, verkligen inte kul om alla minnen och allt skulle försvinna från datorn.. ♥ det har ju hänt en gång innan..

Nu funderar jag på om jag kanske ska ta en liten paus här på bloggen. För just nu känner jag att just min blogg bara är tråkig och den blir bara tråkigare om jag ska lägga in en massa bildlösa inlägg. Känns som att jag behöver en liten paus från bloggen nu, verkar som att jag har haft lite bloggtorka nu det senaste.. men jag tar nog en liten paus nu i alla fall, så får vi se när vi hörs nästa gång. Det kan hända att jag kanske slänger in ett snabbt litet inlägg bara så liksom så jag vet inte riktigt ännu om det blir en riktigt paus det här men vi får se :P 
Nästa vecka är det prao vecka, då ska jag och Kristin praoa på Ica, längtar faktiskt till det, kommer säkert bli riktigt kul, dom som jobbar där verkar jätte snälla och roliga :) (y)

Men nu ska jag inte tjata mer. Hoppas inte detta blev ett allt för rörigt inlägg detta. Nu vet ni i alla fall lite hur det ligger till om man säger så ;) Ni får ha det kanon, hej! :)



Kommentarer
Maja o Zoro <3

kul med prao! :) <3

2010-03-20 @ 18:23:17
URL: http://majazoro.blogg.se/
Ela

kommer sakna dina inlägg <3 lycka till på praoen <3

2010-03-21 @ 21:43:19
URL: http://elsa94.blogg.se/
Alice

Men Sanna lilla. Jag har ju sagt att du ska lägga in allting på skivor!!! ;)

2010-03-24 @ 08:35:06
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Louise

Hoppas du kommer tillbaka snart!!:) Men förstår dig ändå, ibland kan det vara skönt med en paus.

Kram

2010-03-25 @ 18:17:00
URL: http://hundfart.se
Ullis

Vi saknar dina bloggar! Jättemycket! :(<3

2010-03-27 @ 16:35:03
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0