Minipaus..

Hallå ni! :) nu var det ju ett tag sen jag bloggade. Har inte suttit vid datorn sen sist jag bloggade vilket har varit rätt skönt, har liksom inte riktigt haft lusten att blogga så det blev en liten mini paus skulle man kunna säga.

Efter min dåliga uppdatering bjuder jag här på ett litet agilityklipp från förra året när jag och Spicy tränar (det var inte så längesen jag la upp detta klippet på bloggen men det skadar ju aldrig att göra det igen) :)


Behöver jag säga att jag längtar till sommaren?

Kanske ska sätta mig och kolla på det sista av "Solsidan" nu. Men innan jag går vill jag bara önska er en riktigt härlig helg! :)



Kommentarer
Hannah

Det är skönt att ta en paus och inte sitta vid datorn på ett tag. :) Speciellt och vara ute och njuta av det extremt underbara vädret som varit nu! :D



Och som vanligt är ni extremt och övernaturligt duktiga på agility! ;) Mer behöver inte sägas tror jag.. :D Och nej, du behöver inte säga att du längtar för sitter nästan och dör av längtan nu! Ge mig sommar!!!! :D Vilken fin klänning/tröja (den rosa) du hade också, vart har du köpt den om man får fråga? (: Haha, nyfiken! Jättefin ju! :D



Puss, ily mest! (L)

2010-03-12 @ 22:34:42
URL: http://Cayennepeppar.se
Maja o Zoro <3

Duktigt :)

2010-03-13 @ 17:46:39
URL: http://majazoro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0