Melodifestivalen 2010

Vet att uppdateringen vart kass idag med men vet inte vart blogglusten tagit vägen, den är som bortblåst just nu..
men hoppas den kommer tillbaka snart igen :) har inget kul att skriva om och har inte heller några nya bilder att visa, tyvärr..
men snart lär jag väl få lite mer lust till att blogga igen hoppas jag :)

Nu ska jag i alla fall sätta mig och kolla på Melodifestivalen,
har inte kollat så noga på deltävlingarna men idag är det ju final så då måste jag ju kolla,
det är ju då det är som mest spännande :)



Ha en härlig lördagkväll allihopa :)



Kommentarer
teima

sv: ah visst är det:/

men annars vad ska du göra idag?:)

2010-03-14 @ 12:01:27
URL: http://teiimas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0