I´m back!

Hej på er! :) nu var det ju ett tag sen jag bloggade sist, men tog ju som sagt en liten paus vilket jag kände att jag behövde eftersom min blogglust blev som bortblåst där ett tag och jag kände även att jag inte riktigt hann med bloggen heller. Men nu är jag i alla fall tillbaka och blogglusten likaså, men vi får se hur mycket jag hinner med att uppdatera, måste bl.a plugga inför no provet som är på tisdag. Men jag kommer ju hinna med att uppdatera något i alla fall, kommer ju inte sitta och plugga hela tiden.

Juste, hade ju prao denna veckan också. Jag och Kristin praoade tillsammans på Ica vilket var riktigt kul,  :) Vi fick plocka fram varor och fylla på nytt godis och lite så. Dom som jobbade där var riktigt snälla och roliga. Så det blev verkligen en lyckad prao vecka :) (y)

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Earth hour är ju idag och självklart ska vi släcka ner (och tända en massa ljus. myysigt) ni också? :) Innan jag går måste jag bara tacka för era kommentarer, läste att ni saknar mina bloggar vilket var kul o höra för då vet jag ju att ni gillar mina inlägg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0