Får bli en snabb update..

Har inte blivit någon uppdatering tidigare idag eftersom datorn bara krånglat och nu hinner jag bara med att uppdatera snabbt eftersom vi alldeles strax ska till agilityträningen, är inte säker men tror att det är träningstävling idag :)

Men nu måste jag göra iordning det sista innan vi ska åka och senare när jag kommit hem har jag något som jag tänkte visa för er (ja, om datorn vill sammarbeta och inte är allt för långsam, dvs..) så om ni är nyfikna så får ni kika in senare ikväll ;)
vi hörs sen, hej!



Kommentarer
Ullis

Hoppas träningen/träningstävlingen gick bra! :D Vi håller tummarna för att den gjorde det. <3 Kram

2010-03-28 @ 20:04:40
URL: http://lagotto-romagnolo.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0