Do you remember? :)

Minns ni detta inlägget? då jag berättade att man kunde fylla i sina resultat som man fick under förra tävlingssäsongen vilket jag gjorde. Jag och Spicy vann i agilityn och jag blev även vald till Bästa ungdom :)
Så det jag hade tänkt att visa för er var alltså priset som vi fick, vilket var två pokaler och jag tror att en utav dom är ett vandringpris, men jag är inte helt säker, tror det var så att man får ett intyg då man vunnit och om man vinner tre år i rad så får man nog det där vandringspriset.

Som sagt så hade jag ju tänkt att visa priserna på bild, men just nu vill datorn inte riktigt samarbeta med mig.. det går alltså inte att ladda upp bilderna så jag får helt enkelt lägga in dom här på bloggen någon annan gång. Hoppas inte att det dröjer allt för länge bara.. det har vart såhär ett tag nu att det inte går att ladda upp några bilder men jag hoppas att det fixar sig så snart som möjligt. Nu vet ni i alla fall vad det var som jag skulle visa :)

Ni kanske är lite nyfikna på hur det gick på agilityn idag? Det var sista träningen idag och det var precis som jag trodde: träningstävling :) Tycker det gick riktigt bra, även fast första loppet blev en disk så är jag nöjd. Då Spicy egentligen skulle upp på a-hindret sprang hon in i tunneln. En långtunnel låg liksom under a-hindret så hunden kunde lätt välja att ta någon utav tunnelingångarna istället för att ta a-hindret. Där visade jag alldeles för dåligt och jag var för snabb med att springa åt höger så att jag inte skulle springa på tunneln och då följde Spicy mig och tog tunneln istället, så där blev det alltså en disk men annars är jag väldigt nöjd med slalomen, kontaktfälten och "ut" gick även väldigt bra idag :)

Andra loppet blev ett nollat lopp, där slalom, kontaktfält och "ut" funkade väldigt bra även där. Men under en träning där i ridhuset så lyckas Spicy nästan alltid med att "dyka" ner med huvet före i all spån, vilket även hände idag då hon hade väldigt mycket fart ner efter a-hindret och hon han väl inte riktigt med själv där skulle jag tro, min lilla stackare, att det ska hända henne flera gånger :P men hon verkar ju inte få ont utav det i alla fall och det är ju det viktigaste att hon inte får ont utav det ♥

Men nu ska jag snart lägga mig. Hoppas ni har haft en bra helg :) godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0