Bad update

Ja, uppdateringen här på bloggen har inte varit bra idag, men det är inte alltid man hinner med att blogga vilket jag inte hunnit idag, fast har varit hemma en stund nu men måste erkänna att jag har varit lite slapp och inte orkat uppdatera förrän nu. Har varit inne en sväng i Kållered med mamma, innan vi åkte var jag ute och fotograferade i det underbara vädret, dock blev det inte alls många bilder men hann med att ta några bilder innan vi åkte i alla fall :)

Här nedan har ni två bilder som jag tog innan idag :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W
gungan syns faktiskt helt nu igen (pappa skottade lite - eller inte så lite - runt om gungan där och nu har snön smält helt just där vi gungan i alla fall) och Spicy kunde ju bara inte motstå att inte gå upp på gungan ;)

Ha en fortsatt härlig lördagkväll allihopa :)



Kommentarer
Sofia

Gulliga Spicy <3 :D



Sv: Taack :) och ja hoppas att jag snart kommer på något jag vill bli, men just nu känns det bara lite jobbigt. Allt känns som en stor röra :/ Vet ingenting längre :P Men men... <3



Ja, förmodligen kommer längtan tillbaka. Jag är nog bara i behov av en paus. Sen får vi se vad som händer...Jag tror inte jag kommer ge upp agilityn helt, känns bara som om just nu har jag ingen motivation till det... :(



Kram! <3



2010-03-06 @ 21:31:08
Hannah

Verkar haft en mysig dag ändå ju! :D <3 Älskar den kalla nyansen i första bilden samt speglingen i Spicys öga, jättefint! :D



Kul att gungan kommit fram nu också, med hjälp av en spade då. ;) hehe!



Puss, bästaste du (L)

2010-03-06 @ 22:09:14
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0