två bilder från igår kväll

Efter fotbollsträningen igår kväll gick jag ut och tränade lite med Spicy igen (bra med fler korta pass om dagen :)) och sen hämta jag kameran och tog lite kort, blev inte så många bilder, svårt att ta när busen nästan aldrig kunde sitta still ;) och sen kom även regnet och åskan..

men jag hinner inte skriva så mycket mer nu eftersom jag snart ska till Kristin, vi ska ner till stranden, till sommarjobbet alltså. Blir väl inte att vi sitter parkeringsvakt där nere idag eftersom vädret är rätt dåligt, men vi får se om det kanske blir bättre sen, ska i alla fall ner och städa lite nu snart. Till helgen ska det tydligen bli riktigt bra väder i alla fall, yes! :D

Gómorron förresten! ;) 

Foto: Sanna W



Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Hihi så söt!



SVAR: Tack Sanna :)

2010-06-30 @ 09:34:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0