Fullt upp

Hej på er! har haft rätt så fullt upp idag så har inte hunnit att uppdatera något tidigare idag.
Gick upp tidigt för att sedan möta Kristin och gå ner till stranden där vi sommarjobbar, städar först och sitter sedan parkeringvakt (ska göra det hela denna veckan och sen även vecka 29). Vid 15:00 var vi klara och gick sedan till Kristin för o räkna ihop pengarna o lite sånt, sen efter det följde jag med Kristin till stallet en stund :) och sen efter det, när jag var hemma tränade jag lite agility med Spicy, satte bara upp några hinder där jag tränade lite svängar, "ut" och "runt" med henne, tränade även lite starter, en lyckad träning och en (som vanligt) riktigt taggad Spicy ;)

ja, det var väl ungefär det som har hänt idag, vädret har vart på topp också, riktigt härligt! :)

Foto: Sanna W


Hoppas ni har haft en bra dag :)



Kommentarer
Hannah

Tack! :D :D :D

2010-06-28 @ 22:59:41
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0