femtondejulitvåtusentio

Hej på er! har inte blivit någon uppdatering tidigare idag som ni säkert märkt ;) har mest bara varit hemma (tidigare idag iaf) men inte haft något kul att skriva, har väl inte det nu heller egentligen men får väl uppdatera lite ändå tänkte jag :) Har inte hänt så jättemycket idag förutom att jag varit ute med hundarna (såklart) städat rummet, haft fotbollsträning (eller löpträning idag eftersom vi har det på torsdagar nu) och tränat lite agility med Spicy, ska nog ut och köra ett litet kort pass nu igen efter att jag skrivit klart här :) körde lite kontaktfält på gungan och har ställt upp tre hinder och tränat lite svängar och "runt", kanon duktig är hon! :D känns bra nu innan tävlingen i Ulricehamn som är nu på lördag :)

Men nu ska jag ut o träna lite igen, kanske uppdaterar något sen, ska se om jag har någon bild att lägga upp eller nått :)
Ciao! ♥



Kommentarer
Nora o emil

Hej :D

Lycka till på tävlingen :)

jag ska oxå tävla där ;)

2010-07-16 @ 15:55:49
URL: http://noralindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0