Varför?!

ååh.. varför funkar det inte?!

det funkar fortfarande inte att ladda upp bilder på photobucket och efter att jag testat flera gånger och väntat flera minuter så testade jag istället att ladda upp bilden här direkt på blogg.se vilket heller inte funkar..! haha, blir snart galen.. ;O det måste ju vara tråkigt för er att bara få en massa bildlösa inlägg nu hela tiden.. men tyvärr så kan jag inte hjälpa det.. lovar att jag ska lägga in flera bilder när det väl funkar att ladda upp bilderna :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men nu till något helt annat. Nämligen imorgon. Då är det inte en helt vanlig skoldag, för det första ska vi åka till sjöaremossen och åka skridskor och för det andra börjar vi 9:20, sov morgon alltså :D låter det inte som en härlig dag? :)

 

Men nu måste jag kila. Har inte riktigt bestämt vad jag ska ha för matsäck o så inför imorgon, men det löser väl sig :)
ha det fint & som sagt, lägger in bilder så fort det bara funkar att ladda upp dom! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0