Mitt köp idag :)

Har inte hunnit uppdatera tidigare idag, efter att jag hade kommit hem från promenaden med vovvarna imorse så ringde Kristin och frågade om jag ville följa med in till Varberg, vilket jag självklart ville :) Så det var bara till o göra sig iordning och sen åka iväg. Kom hem med en t-shirt, en billig en ;) (99 spänn på gina) Kommer säkert någon gång ha den som en tröj/klänning, med ett längre linne under och ett par leggins, enkelt och bekvämt ;) Jag letade efter en ny t-shirt som jag kunde ha till idrotten i skolan och funderade på om det kanske bli denna då, men får se hur det blir ;)

Foto: Sanna W
Hörs senare! :)



Kommentarer
Alice

Är den bilden tagen mot badkaret eller nått? för det ser ut som om det sitter någon i badkaret i bakgrunden! :D

2010-02-24 @ 19:01:30
URL: http://styleofalice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0