Underbar dag!

Hallå ni! jag & Mamma har ju som sagt vart på spa idag, på Asia spa i varberg :) Det var verkligen helt underbart, speciellt massagen, så himla skönt! man ville liksom inte att tiden skulle ta slut ;)

Tyvärr blev det inte så många bilder tagna där och de bilder som jag tog blev inte speciellt bra, men men, bjuder i alla fall på några bilder, det ser ju rätt mysigt ut, det måste ni hålla med om? ;) 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W  fick tyvärr inte med hela denna mysiga pool på bild, (kändes lite fel om jag skulle ta kort då flera var i) det var som en stor bubbelpool så fanns det liksom som sittplatser i vattnet, nästan formade som en solstol eller hur man ska säga, haha svårt att förklara, men det var väldigt lyxigt ;) plus att man hade en väldigt fin utsikt, man såg varbergs fästning, som ni kan se längst till höger av bilden :)

Foto: Sanna W
varma källorna. underbart!

Det fanns även ett avslappningsrum, riktigt härligt. Det fanns flera hängstolar (eller vad man kallar det för) så satt man bara där och läste. :)

Nästa gång jag och mamma ska på spa ska vi nog på ChokladSpa, spännande spännande ;) ser verkligen fram emot det :) och lite senare idag ska jag och mamma även göra ansiktsmask, har tänkt att vi skulle ha gjort det flera gånger tidigare men det har aldrig blivit av, så idag ska vi göra det, innan Let's dance :)



Kommentarer
Hannah

Åh, spaaa! vill också! Så skönt ju!



ChokladSpa? Hm..? XD

2010-02-24 @ 05:33:05
URL: http://Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0