Snö, snö & ännu mera snö

Bjuder här på en bild på Spicy som jag tog innan idag. Vi har hur mycket snö som helst här och det kommer bara mer och mer. Samtidigt som det är väldigt mysigt med snö och vinter så har jag nästan börjat tröttna lite på vintern nu, längtar efter våren och sommaren. Någon mer än jag som längtar tills det blir varmare? ;)

Tänkte egentligen visa fler än bara en bild, men eftersom datorn är så himla seg just nu (går jättesegt när jag ska ladda upp bilderna på photobucket) så bjuder jag bara på en bild (inte så jätte rolig bild, men en bild i alla fall ;)) har heller inte så mycket tid för att sitta här vid datorn egentligen då jag måste sätta mig och plugga lite.


Foto: Sanna W

Får se om jag hinner lägga in någon bild lite senare, isfåfall hörs vi då. Ha det bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0