Raindrops..

Bjuder på en bild som jag tog i Oktober förra året. Rätt så härlig bild enligt mig :)
Ni får bilden i både färg & svartvitt, vilket gillar ni bäst?

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Ha en fortsatt härlig söndagkväll. Imorgon är det en ny vecka.. man får tänka att det inte alls är länge kvar till lovet, vecka 7 är det lov, vilket betyder att det endast är en vecka kvar i skolan innan dess, härligt! :)

Men nu blir det till o titta på Wallander & kanske även ta en liten bit utav kladdkakan som min bror nyss bakade ;) Ha det fint, hej!

Pssst! ni glömmer väl inte att kolla på videoklippet i inlägget nedan,
där ser ni flera agilityklipp från förra året, det vill ni väl inte missa?
 ;)



Kommentarer
Karolina

Tycker båda ser riktigt härliga ut:) Svårt att bestämma mig som vanligt, hahah!

2010-02-07 @ 23:06:32
URL: http://hundlivet.cybersite.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0